עמנואל מורנו / אשת הגיבור: אלמנתו של סא"ל עמנואל מורנו על החיים שאחרי : מאיה מורנו אוחנה אלמנתו של עמנואל מורנו היד, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון בנסיבות עלומות עד היום, מבקשת מהציבור להשתדל לקראת השנה החדשה .

מאיה מורנו אוחנה אלמנתו של עמנואל מורנו היד, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון בנסיבות עלומות עד היום, מבקשת מהציבור להשתדל לקראת השנה החדשה . עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג בסיום מלחמת לבנון השנייה, והיחידי בתולדות צהל שתמונתו נאסרה לפירסום. עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו.

במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . ×
×"ניאלי זוננפל×" רעננ×" - Idaman from lh5.googleusercontent.com
מאיה מורנו אוחנה אלמנתו של עמנואל מורנו היד, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון בנסיבות עלומות עד היום, מבקשת מהציבור להשתדל לקראת השנה החדשה . בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . באולפן מתארח אחיו בשיחה על האח שהקריב את . עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג בסיום מלחמת לבנון השנייה, והיחידי בתולדות צהל שתמונתו נאסרה לפירסום.

בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו.

בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . מאיה מורנו אוחנה אלמנתו של עמנואל מורנו היד, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון בנסיבות עלומות עד היום, מבקשת מהציבור להשתדל לקראת השנה החדשה . עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג בסיום מלחמת לבנון השנייה, והיחידי בתולדות צהל שתמונתו נאסרה לפירסום. במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . באולפן מתארח אחיו בשיחה על האח שהקריב את . עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא.

עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג בסיום מלחמת לבנון השנייה, והיחידי בתולדות צהל שתמונתו נאסרה לפירסום. באולפן מתארח אחיו בשיחה על האח שהקריב את . בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד .

מאיה מורנו אוחנה אלמנתו של עמנואל מורנו היד, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון בנסיבות עלומות עד היום, מבקשת מהציבור להשתדל לקראת השנה החדשה . Nouvelle photo du guerrier franco-israélien Emmanuel
Nouvelle photo du guerrier franco-israélien Emmanuel from buzznet.co.il
בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג בסיום מלחמת לבנון השנייה, והיחידי בתולדות צהל שתמונתו נאסרה לפירסום. בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . מאיה מורנו אוחנה אלמנתו של עמנואל מורנו היד, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון בנסיבות עלומות עד היום, מבקשת מהציבור להשתדל לקראת השנה החדשה . עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . באולפן מתארח אחיו בשיחה על האח שהקריב את .

בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד .

באולפן מתארח אחיו בשיחה על האח שהקריב את . במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג בסיום מלחמת לבנון השנייה, והיחידי בתולדות צהל שתמונתו נאסרה לפירסום. בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. מאיה מורנו אוחנה אלמנתו של עמנואל מורנו היד, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון בנסיבות עלומות עד היום, מבקשת מהציבור להשתדל לקראת השנה החדשה . עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא.

בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. באולפן מתארח אחיו בשיחה על האח שהקריב את .

בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. ×—×'רו של עמנואל מורנו מספר: כך ×
×—×'רו של עמנואל מורנו מספר: כך ×"פך ×"נער ×"מופנם ל×'×™×'ור from www.israelhayom.co.il
באולפן מתארח אחיו בשיחה על האח שהקריב את . בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . מאיה מורנו אוחנה אלמנתו של עמנואל מורנו היד, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון בנסיבות עלומות עד היום, מבקשת מהציבור להשתדל לקראת השנה החדשה . במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג בסיום מלחמת לבנון השנייה, והיחידי בתולדות צהל שתמונתו נאסרה לפירסום. עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו.

עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג בסיום מלחמת לבנון השנייה, והיחידי בתולדות צהל שתמונתו נאסרה לפירסום.

מאיה מורנו אוחנה אלמנתו של עמנואל מורנו היד, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון בנסיבות עלומות עד היום, מבקשת מהציבור להשתדל לקראת השנה החדשה . עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג בסיום מלחמת לבנון השנייה, והיחידי בתולדות צהל שתמונתו נאסרה לפירסום. במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא. בשבת קודש פרשת ראה כה מנחם אב התשסו, מסר עמנואל היד את נפשו על קידוש בוראו, ארצו ועמו. באולפן מתארח אחיו בשיחה על האח שהקריב את .

עמנואל מורנו / אשת ×"×'×™×'ור: אלמנתו של סא"ל עמנואל מורנו על ×"חיים שאחרי : מאיה מורנו אוחנה אלמנתו של עמנואל מורנו היד, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון בנסיבות עלומות עד היום, מבקשת מהציבור להשתדל לקראת השנה החדשה .. עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג בסיום מלחמת לבנון השנייה, והיחידי בתולדות צהל שתמונתו נאסרה לפירסום. במקום הראשון בחיפושים היה סאל עמנואל מורנו זל, אחיו לנשק של ראש הממשלה הטרי שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לאחר שבנט בחר לפתוח את כהונתו . בגלל התפקידים הסודיים שמילא אסור עד . מאיה מורנו אוחנה אלמנתו של עמנואל מורנו היד, לוחם סיירת מטכל שנפל בלבנון בנסיבות עלומות עד היום, מבקשת מהציבור להשתדל לקראת השנה החדשה . עמנואל מורנו, אבי דיכטר, מתן כהנא.